woensdag 17 april 2019

Brn basic fit

Basic-Fit heeft een uitgebreid programma met de beste groepslessen van Les Mills, Zumba, XCo en Brn. Je zit nergens aan vast, je kan instromen wanneer je . De Shape workout voor heel je lichaam waarmee je optimaal calorieën verbrandt.

De BRN workout is een toegankelijke, effectieve en vooral motiverende groepsles, waarbij je gebruik. Vandaag hebben we een blog voor jullie geschreven over de virtuele groepsles Burn die wij wekelijks volgen bij onze sportschool Basic-Fit. Muziek basic fit virtuele groepslessen o.

De sportscholen van Basic Fit hebben zogenaamde Virtual Classes (virtuele groepslessen), . Want er opende een nieuwe Basic Fit hier in Etten-Leur. Eenmaal per week wil ik de virtuele BRN les nemen en dat is echt knallen. Ik betaal nu bij Basic-Fit €1per maand want de actie van €1per maand geld alleen als je het.


Virtual Burn: Dit is helemaal mijn les! Yes it's time to BRN #1043294; Binnenkort naast Virtual ook live op de club te volgen! To see more from Basic-Fit Harderwijk on Facebook, or create an account. Ik volg soms een brn les op de sportschool.


Graag zou ik dit thuis ook eens willen doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts