dinsdag 9 juli 2019

Crossfit antwerpen

CrossFit Moves in Antwerpen is gevestigd aan de Slachthuislaan vlakbij het Sportpaleis. Red City CrossFit is de CrossFit box op Zuid Antwerpen. Bij Red City CrossFit kan je terecht voor CrossFit training of Personal training.

Buitensport, Recreatie Fitness. Een paar dagen geleden liet ik mij al volledig gaan in mijn review over Crossfit Antwerpen. Ik denk dat ik mijn enthousiasme voor mijn nieuwe hobby niet echt . Reviews on Crossfit in Antwerp - Crossfit Antwerpen, Red City Crossfit, Cross Fit Moves, Fitness Het Eilan JIMS Antwerpen, Body Pulse, Basic Fit, Elite .

Natural High Magazine en Yelp slaan de handen in elkaar. Iedere maand zetten we een Yelp-review in de kijker die je fit en gelukkig maakt. Tot ik met mijn neus op de feiten werd gedrukt in CrossFit Antwerpen.


Na een week mijn spieren te laten recupereren, besloot ik om nog een poging te wagen . Crossfit Antwerpen Coach Challenge Pang vs Bert 1push ups for time - Duration: 5:41.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts