vrijdag 26 juli 2019

Voeding crossfit

Crossfit Amersfoort is een voorstander van het Paleo-dieet. Het biedt iedereen, maar vooral sporters, de beste voeding. Om goede sportprestaties te kunnen leveren is voeding heel belangrijk.

CrossFit trainer en weet heel veel van voeding en hormonale processen! Wellicht niet een vraag waar een eenduidig antwoord op kan worden gegeven. Net een hele crossfit workout achter de rug?


Dan mag je zeker niet vergeten dat voeding na een training even belangrijk is als ervoor.

Wil je resultaat behalen tijdens je CrossFit trainingen dan moet je ook met je voeding aan de slag. Maar wat, wanneer en hoeveel eet ik als . Je bent zojuist gevloerd door Fran of een van haar beruchte vriendinnen. Dat je een goede workout hebt gehad . Het nadeel vond ik dat mijn CrossFit prestaties achteruit gingen en dat is dan ook de reden dat ik na een maand . Sporten en gezonde voeding zijn met elkaar verbonden.


Mijn dagen bestaan kort gezegd uit werken, eten, CrossFit en hardlopen. Sporten en goede voeding gaan hand in hand samen. Eet gezond volgens de schijf van vijf Deze vraag is .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts