vrijdag 19 juli 2019

My healthclub opzeggen

Ter voorkoming van misverstanden kan opzegging uitsluitend geschie- den per aangetekend schrijven, dan wel op de Club middels het aan de. My HealthClub is een all-inclusive fitness- en healthclub. Er is meer dan alleen fitness, zoals o.

Wij bieden optimale begeleiding en met het . Wat leuk dat je overweegt om lid te worden van My HealthClub Leeuwarden. De meest luxe sport- en wellnessclub voor jou met een gezellige sfeer en goede . My HealthClub heeft voldoende parkeerplaatsen voor de .

Hierbij wil ik een klacht melden over My Healthclub : Sportschool houd wanhopig vast aan leden die willen opzeggen. Je kan per direct opzeggen als je dus niet tevreden bent over de. My HealthClub is gevestigd aan Kalverdijkje 76d en is een bereikbare locatie in Leeuwarden. My Healthclub Leeuwarden, Leeuwarden.


Ik heb aangegeven dat ik mijn abbo wilde opzeggen en ben vervolgens weggegaan. Op november 20heb ik een abonnement afgesloten bij deze Sportschool. Per mei 20heb ik mijn abonnement opgezegd met een . Met opzeggen hoef ik toch niet te wachten tot na de contractperiode. My HealthClub levert volgens de Algemene leveringsvoorwaarden .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts