dinsdag 29 oktober 2019

Zangles weert

In Weert werd de wachtlijst steeds langer, waardoor we op de dinsdag en donderdag gestart zijn met een extra docent èn met een Zang en Co . Ze ontwikkelde een aantal culturele projecten in Weert en Den Bosch. Momenteel is ze werkzaam als consulent kunsteducatie voor het primair onderwijs bij .

In de zangles leer je je instrument -je eigen stem- goed te gebruiken. Je maakt kennis met de verschillende zangstijlen en leert zo wat het beste bij jou past. Dan ben je bij Rick in de regio Weert aan het juiste adres! Docent(en): Ellen Valkenburg, Vera Rademaekers, Kimberly Peters; Locatie: Gemeente .

Zangles in Weert Zanglesinweert, Weert. Professionele zanglessen door gediplomeerd zangpedagoge. Zestien 'Do's en don'ts' om gelukkig te worden'. Dit kun je allemaal zelf doen en ik doe het al.


Zangdocenten voor Kinderen en Volwassenen. Terug in weert: gitaarles op maat voor alle leeftijden. Verder geeft ze privé zangles en zangworkshops aan zeer enthousiaste leerlingen, wat ze erg leuk vindt. ECI Cultuurfabriek biedt zanglessen waarbij klassieke muziek, popmuziek en.


Dé muziekschool voor gitaarles, basgitaarles, pianoles, keyboardles, zangles, drumles en djembeles.

Les locatie in Someren en Nederweert in omgeving van . Factorium Podiumkunsten,; Zangles Weert,; Dag van de Stem en Vocarma. ECI cultuurfabriek, Roermon; De Muzerije, 's-Hertogenbosch. Als koordirigent heb ik in mijn opleiding zanglessen gevolgd bij Peter Kokkelmans.


Dagelijks hou ik mij bezig met het instrueren van zangers . In die tijd heeft ze zangles van Rianne Vogten (van 19- 1991). Zoals: de Streekmuziekschool Weert (van 1996-1998) en het Centrum voor de Kunsten in . Meld je nu aan voor zangles voor beginners en gevorderden bij Popschool Nederland in Moesel Weert Limburg. Een leraar zangles van de Popschool neemt . Zanglessen, Zangles Apeldoornse Popschool.


Bij de Apeldoornse Popschool krijg je les van ervaren docenten die hun sporen in de popscene en . Informatie over Zangstudio 'Elvira van Leeuwen' in Weert. Het geven van prive zanglessen in de meest ruime zin. Van Weert: “Ik ben snel hees en bij zangles leer ik de techniek waarmee ik mijn stem kan beschermen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts