maandag 16 januari 2017

Dagkaart basic fit

Wil je Basic-Fit eens proberen of gewoon een keer komen sporten zonder verdere verplichtingen? Koop dan een dagpas in de kiosk op de club voor € 99. Bekijk nu welke abonnement het best bij jou past!


Kies uit Basic-Fit Easy, Smart of Flex. Vanaf welke leeftijd kan ik bij Basic-Fit zelfstandig inschrijven? Vandaag een dagkaart gekocht om te kijken hoe het bij jullie in de sportschool gaat. Omdat het goed beviel hebben we ons gelijk.


Je kunt tegenwoordig ook gewoon een 'dagkaart' kopen voor een. Zo betaalde ik maar vijf euro voor een dagpas bij de Basic Fit, ideaal dus! Bij Basic-Fit kun je nu zélf bepalen hoe jij je abonnement wilt hebben. Basic-Fit kent geen gratis proeflessen, maar bij Sporttegoed. Hierbij wil ik een klacht melden over Basic Fit : Zelf ben ik al jaren lid van de Basic fit te Leeuwarden.


Enige tijd geleden vroeg ik aan een . Daarom ging ik naar de Basic-Fit in Amsterdam-Noord – die doordeweeks uur per dag open is – om daar het uiterste uit een proefles te . Bij de basic fit waar ik heb gesport en de ander waar ik nu sport hebben ze.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts