maandag 11 juni 2018

Mindful zwanger boek

Mindful Zwanger Zijn is een unieke methode om je zwangerschap, bevalling én de periode na de geboorte van je baby bewust te ervaren. Het boek Mindful Zwanger Zijn helpt je daarbij, zodat je van deze bijzondere periode in je. Direct naar geluidsfragmenten behorend bij Mindful Zwanger Zijn.

CD Het boek Mindful Zwanger Zijn bevat een cd (min.) met eenvoudige meditaties, oefeningen en muziek. Ook het lied 'Wees welkom kleintje' van auteur . Hieronder wat tips hoe ik mindfulness betrek op mijn zwangerschap. Het boek A Mindful Pregnancy is mijn mini bijbel.

ISBN: 97890822508- Mindful zwanger zijn + cd - Mindful Zwanger Zijn is een unieke methode om je zwangerschap, bevalling én de. Zwangerschap: mindfulness zwangerschapscursus Rosalinde van den IJssel beleef je. Een waardevol boek als je je zwangerschap bewust wil beleven. De methode “mindful zwanger zijn” is ontwikkeld door Yvon Tuinte – Zwanenburg en Anna van.


Het boek Mindful Zwanger Zijn bevat een cd (min.) . Deze methode helpt je om de periode rondom je zwangerschap bewust te ervaren,. Tijdens mijn zwangerschap begin 20kwam ik jullie boek tegen. Vind mindful zwanger zijn op Marktplaats.

Mindful zwanger zijn - zwanger vanuit je hart.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts