maandag 25 november 2019

Sportcity studentenkorting

Deze maand hebben wij weer een studenten actie. Ken jij iemand die studeert en die graag wilt gaan sporten, breng hem op de hoogte van. Contactgegevens, nieuwsbrief, vacatures, speciale acties. Wilt u lid worden van een luxe sportschool waar u meer kunt doen dan alleen fitnessen? En dat voor een relatief klein bedrag?


Ontvang korting op jouw Sportcity abonnement. Gebruik een kortingscode of aanbieding van Acties.

Hallo, Ik bied hierbij mijn Sportcity abonnement aan. Ik heb hem midden juni 20aangeschaft met studentenkorting. Kan ik als student ook lid worden bij een sportvereniging die niet.


Vraag ook altijd naar eventuele studentenkorting. SportCity is een moderne health- en fitnessketen, waarbij het gebruik van alle faciliteiten inbegrepen is, waaronder fitness, groepslessen, . Ik bied hierbij mijn sportcity abonnement aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts